úterý 31. března 2015

LEATHER JACKET / V KOŽENÉ BUNDĚ

Ahoj,

tak nám jaro vystřídala opět zima :-(. Obzvláště dnešek stojí opravdu za to, hustě sněží celý den. A to už jsem zimní věci začala pomalu ukládat hluboko do skříní, no nic, byl to asi ukvapený krok a opět vytáhneme kabáty a kozačky. Outfit z dnešního článku jsme fotili v sobotu, kdy už se začínalo pořádně ochlazovat a foukal celkem vítr, takže fotek jsme udělali jen pár a rychle jsme utíkali do tepla. Tentokrát jsem měla sebou i svoji malou princeznu Vanessku, měla jsem z toho trošku obavy, jestli bude spolupracovat, ale byla výborná. Nakrmily jsme kačeny a labutě a malé se to líbilo, skamarádila se s mojí úžasnou fotografkou Anetkou z Anhabi photo a musím říct, že to Anet opravdu skvěle umí s dětmi, malá se už těší na další focení s tetou fotografkou.:-)
Jinak zvažuji prodej této kožené bundičky, už mi moc nesedí, tak kdyby se některé z vás líbila, napište mi do komentáře nebo na mail: info@fashionplace.cz
SOUTĚŽ
Napište mi do komentáře jaká je vaše nejoblíbenější bunda na jaro a já 7.4.2015 vylosuji jednoho výherce, který získá slevu 20% na nákup zboží z e-shopu FASHIONPLACE.cz
Budu ráda za vaše komentáře a sdílení.
Mějte krásný den
Bára









Kožená Bunda: ORSAY

Košile: H&M


Kabelka: ARMANI JEANS

Šála: RESERVED

Boty: BAŤA

Brýle: RAY-BAN

Hodinky: GUESS

Čepice: z ebay.com

Vanesska

Bunda: BENETTON

Džíny: KIKO

Boty: BAŤA

Čepice a šála: PEPCO

Kabelka: DISNEY STORE









Žádné komentáře:

Okomentovat