středa 15. dubna 2015

ALL IN BLUE / Celá v modré :-)

Krásný den,

mám radost, že už nás konečně navštívilo to pravé jaro. Člověk má hned lepší náladu a chuť trávit více času zase venku. O víkendu, když jsme fotily s Anetou fotky pro tento článek, bylo zatím nejtepleji a já si proto vzala lehký bomber, který se dá nosit s tílkem nebo tričkem, což je ideální kombinace pro jarní dny, kdy chvíli svítí a je teplo, a za chvíli se slunce schová a je zima. Bomber je trendovou záležitostí pro letošní sezónu, takže pokud ho ještě nemáte určitě neváhejte, je skvělý jak k džínám, tak i k sukni, šortkám, nebo i šatům, ale musíte se vždy trefit do správné kombinace, aby vše skvěle ladilo. Já ho v outfitu zkombinovala s ripped džínami, boxerským nátělníkem a pohodlnými slipony, které jsem si teď opravdu oblíbila a prakticky je nesundávám z nohou a nosím skoro ke všemu :-). Celý tento outfit je pojat především pohodlně, ale zároveň i trendově, tak aby jste se např. při cestování cítili co nejvíce příjemně. Myslím si, že je tento model perfektní právě na rodinné výlety s dětmi nebo na cestování vlakem atd. 
A jak jste na to s jarem vy, vnímáte ho také jako nejhezčí roční období, kdy se konečně odhodí  černé, zimní kabáty a bundy a vytáhnou se barevná sáčka, svetříky a květované šaty ?
 Napište mi do komentáře a budu moc ráda za vaše sdílení.
Mějte se nádherně a užívejte si krásných jarních dnů :-)
Bára















Top: Bershka e-shop Fashionplace

Džíny: Reserved

Kabelka: Mango

Brýle: Ray-ban

Boty: Baťa

Hodinky: Guess









Žádné komentáře:

Okomentovat