čtvrtek 20. srpna 2015

Proměna s Monikou

Ahoj všem,
jak si užíváte posledních dnů prázdnin? Já byla navštívit s rodinou, na pár dnů svoji kamarádku z vysoké. Navštívili jsme Zoo v Lešné,  kde jsem tak 3 roky nebyla a podle mě je to nejhezčí zoo u nás. Doporučuji všem, stojí za vidění. Další den pršelo, a jelikož jsme měli v plánu zajet na brusle do Luhačovic, nakonec jsme zvolili jako náhradní program návštěvu zábavního parku Galaxie ve Zlíně. Abych pravdu řekla, trošku mě to zklamalo, ale děti se vyřádily.:-) 
Ale pojďme už k dnešní proměně.
Další paní, která se nám přihlásila na focení změny stylu je Monika, která pracuje jako učitelka základní školy a připravuje děti do první třídy v tzv.přípravce.
Monika je žena mnoha tváří, perfektně se s ní spolupracuje a myslím, že si to skvěle užila, stejně jako my.
Líbí se Vám více outfit  romantický nebo  plážový?
Napište mi do komentáře.
Brzy u dalšího článku a s další proměnou
pa pa
Mějte se krásně
Bára



LETNÍ ROMANTIKA

květinové čelenky a šifonové maxi sukně, byly letošní léto snad největším hitem. Monika je romantický typ a tenhle outfit jí sedí dokonale, nemyslíte?








NA PLÁŽ STYLOVĚ

šaty s hlubokým boxerským vykrojením na zádech, byl další z trendů tohoto léta. V kombinaci s pánským kloboukem, vytvoříte stylový outfit, ve kterém můžete vyrazit nejen na pláž, ale i do města.















1 komentář:

  1. Krásné, líbí se mi outfit letní romantika, přesně můj styl. Slečně moc sluší. Petra

    OdpovědětVymazat